Велосипед Trek 2019 Madone SL 6

Новий Madone пропонується у двох варіаціях з обідними та дисковими гальмами. Новенький аеробайк перейняв надбання народженого у перегонах Париж-Рубе Domane SLR — роз'єднаний задній трикутник IsoSpeed. Тепер за рівнем комфорту Madone поступається, мабуть, спальному вагону і це насправді круто, бо аеродинамічні шосейники не відрізняються доброзичливим характером. Trek Madone - це безкомпромісне з'єднання потужності, аеродинаміки, інтеграції та якісної їзди. Кожна деталь зроблена з поглядом у майбутнє для ефективності та перемоги.

Фреймсет

Розміри 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 см
Рама 600 Series OCLV Carbon, профіль труб рами KVF (Kammtail Virtual Foil) , Madone Rear IsoSpeed, підсідельний штир з мікроналаштуванням, конусна рульова труба Е2, каретка BB90, приховане проведення тросів, Сontrol Сenter, аеродинамічне розміщення фляги, обмежувач ланцюга 3S, сумісна з DuoTrap S
Вилка Madone KVF Full Сarbon, карбоновий конусний шток, карбонові дропаути, інтегровані гальма

Колеса

Колеса Bontrager Aeolus Comp Tubeless Ready
Покришки Bontrager R2 Hard-Case Lite, 700x25c

Ходова

Шифтери Shimano Ultegra
П.перемикач Shimano Ultegra
З.перемикач Shimano Ultegra
Система Shimano Ultegra, 50/34 (compact)
Касета Shimano Ultegra, 11-28, 11 шв.
Каретка BB90

Компоненти

Гальма Madone Аero, інтегровані
Сідло Bontrager Montrose Comp, рейки - хромолеві
Підсідельний штир Madone, з мікро-налаштуванням, карбон, "ковпак", офсет 25 мм
Винос Bontrager Pro, 31.8 мм, підйом 7 град., сумісний з Blendr
Кермо Bontrager Elite Aero VR-CF, 31.8 мм
Грипси Bontrager Tape
Рульова Madone, інтегрована, промислові підшипники, верх - 1-3/8˝, низ - 1.5˝
Вага 56 cм - 8.20 кг, фактична вага може відрізнятися від зазначеної

Примітка 1. Виробник залишає за собою права змінити комплектацію без попередження.
Примітка 2. Ціна може бути змінена без попередження.

Таблиця розмірів

Розмір рами

Зріст, см.

50

157-164 см

52

162-169 см

54

167-174 см

56

173-180 см

58

179-186 см

60

184-191 см

62

189-196 см

Коментарі


ОтменитьДодати коментар

Зворотній зв`язок