Велосипед Trek 2019 FX Sport 6

Велосипед належить до категорії Fitness, яка протягом тривалого часу залишається однією з найпопулярніших. FX Sport 6 - універсальний гібридний велосипед, який ідеально підійде для спортивних тренувань, поїздки на роботу чи неспішної прогулянки парком. Легка карбонова рама, амортизаційний демпфер IsoSpeed, карбонова вилка, яка зменшить вібрації від поганої дороги, колеса з накатистими покришками, гідравлічні дискові гальма – це речі, які забезпечать комфорт та впевненість при катанні.

Фреймсет

Розміри XS, S, M, L, XL
Рама FX Sport 400 series OCLV carbon, IsoSpeed, обмежувач ланцюга 3S, сумісна з DuoTrap S, кріплення гальм Flat mount, пола вісь 12 мм, приховані кріплення для крил
Вилка FX Carbon, кріплення гальм Flat mount, приховані кріплення крил, пола вісь 12 мм

Колеса

Втулки Bontrager, алюм., пром. підшипник, пола вісь 12 мм, centerlock / Bontrager, алюм., пром. підшипник, пола вісь 12 мм, centerlock
Ободи Bontrager Affinity, Tubeless Ready, 28 отв.
Покришки Bontrager AW2 Hard-Case Lite, 700x32c, складна

Ходова

Шифтери Shimano RS700
П.перемикач Shimano 105
З.перемикач Shimano 105
Система Shimano 105, 50/34 (compact)
Касета Shimano 105, 11-32, 11 шв.
Каретка Press Fit BB86.5
Педалі Алюм. рамка, нейлон. корпус, toe-clip & strap

Компоненти

Гальма Tektro HD-R310, дискові, гідравлічні
Сідло Bontrager Montrose Comp
Підсідельний штир Bontrager Approved, 27.2 мм
Винос Bontrager Elite, 31.8 мм, підйом 7 град., сумісний з Blendr
Кермо Bontrager Satellite Plus IsoZone, 31.8 мм, підйом 15 мм
Грипси Bontrager Satellite IsoZone Plus, ергономічні, з замком
Рульова Інтегрована, промислові підшипники, верх - 1-1/8", низ - 1,5"
Вага M - 9.60 кг, фактична вага може відрізнятися від зазначеної
Ціна 70400 грн.

Примітка 1. Виробник залишає за собою права змінити комплектацію без попередження.
Примітка 2. Ціна може бути змінена без попередження.

Таблиця розмірів

Розмір рами

Зріст, см.

XS

147-156 см

S

154-167 см

M

164-177 см

L

174-187 см

XL

185-197 см

Коментарі


ВідмінитиДодати коментар

Зворотній зв`язок