Журнал Mountain Bike Rider (Великобрітанія) є одним з найвідоміших та найвпливовіших світових періодичних велосипедних видань. Щорічно вони проводять конкурс, в якому обирають найкращі велосипеди в різних категоріях. Цього року в категорії "МТБ Хардтейл вартістю до 500 фунтів стерлінгів" переможцем став велосипед Trek Marlin 7 (2015). Нижче переклад огляду:
29-ті колеса та міцна рама, яка легко може бути модернізована, зробила велосипед Trek Marlin 7 (2015) переможцем у категорії "МТБ Хардтейл вартістю до 500 фунтів стерлінгів".
На перший погляд, Трек у цій моделі пропонує середній рівень комплектації й дизайну. Темно-сірий колір рами та легка алюмінієва рама, що здається занадто заниженою. Але якщо вдивитися краще, то зрозуміло що це добре продуманий дізайн, де велика нижня труба є основним елементом конструкції рами під 29-ті колеса. Рульова труба теж виглядає завеликою, але це необхідно для точного та ефективного керування велосипедом. Витончений задній трикутник додасть комфорту, а великий зазор між покришками та рамою гарантує, що велосипед проїде будь-яку забруднену трасу.
Підвіска (амортизація): на щастя, Трек не попався в пастку з блокуванням вилки й Suntour XCT набагато краща без блокування, ніж з ним. Незважаючи на те, що вилка має всього 100 мм ходу, вона використовує увесь хід з розумом. Супер-чутлива у верхній частині для кращого зчеплення й комфорту, та без різкого провалювання на великих перешкодах. Й хоча вилка трохи стукає при відскоках на великих перешкодах але цей звук набагато приємніший, ніж на інших недорогих хардтейлах.
Компоненти: кращому контролю на складних трасах також допомогає широке кермо. Гріпси нам здалися занадто товстими, та ще й з анатомічними заглибленнями. Покришки Bontrager XR1 не виглядають дуже агресивними та шипастими, але рішення встановлювати на передне колесо покришку 2,2", а на задне - 2,0", виявилось дуже розумним для врівноваження зчеплення й вони пройшли різні ділянки траси дуже добре. Marlin 7 виявився дуже керованим при сковзанні заднім колесом, водночас з керованим переднім. Хоч дискові гідравлічні гальма Тektro Auriga не дуже підходять по рівню до встановленного обладнання Shimano, але вони працюють, та совокупність гарної рами, вилки, колес та покришок перекривають всі можливі недоліки.
Враження: від самого початку тесту Marlin 7 показав свою швидкість, безжалісну ефективність та неймовірну легкість їзди та керування. Комбінація великих колес, добрих покришок та вилки, що працює на тебе, а не проти тебе, допомогла нам легко пройти всі ділянки траси. Велосипед не є самим легким у своїй категорії, але великі 29-ті колеса допомогають краще подолати великі підйоми.
Рама Трек Марлін 7 (2015) достатньо довга, що допомогає залишатись у сідлі при будь-яких маневрах та стрибках. Наявність додаткового простору для маневру дає можливість більш чіткого та простого керування, агресивний винос, не дає перетворити цей байк у дитячий велосипед й дає змогу повністтю контролювати велосипед у будь-яких ситуаціях. З точки зору комфортної спортивної посадки та довгих поїздок, ей велосипед є найбільш комфортним з усіх.
Вердикт: як перший крок у світ гірського велосипеду, цей байк вразить вас своїми можливостями, які дозволять вам впевнено кататись у будь-яких умовах. Він врятує вас, якщо ви спробуєте зробити більше ніж вмієте та буде берегти вас, якщо ви вирішете провести у сідлі цілий день. Дійсно, це накращий байк з того, що ми можемо порекомендувати, як перший байк. Це буде ваш найкращий та найдійний друг на незвіданих шляхах. Але сама велика перевага, це рама яку можна легко та дуже якісно проапгрейдити й підвищувати ваш рівень майстерності у гірського велосипеді.
Оригінал огляду знаходиться за посиланням: http://www.mbr.co.uk/reviews/hardtail/trek-marlin-7-2015-review