Нове покоління гравелів Trek. Checkmate SLR та Checkpoint SL Gen 3

Тенденція пошуку універсального рішення є однією з основних на велосипедному ринку. Більшість прагне подорожувати, катати у місті, за містом, змагатись, тренуватись і все це одразу та ще й бажано на одному велосипеді. Спромога “і сотку з'їздить і в лісі покататись” зробила гравели привабливими, адже, як виявилось, вони самотужки закривають кілька велокатегорій одночасно. Враховуючи обставини, логічно, що популярність гравійників росте й перетворюється на цілу культуру з різними напрямками та адептами того чи іншого стилю катання. Це в свою чергу неминуче веде гравійне ком'юніті до поділу на окремі касти. Вибір між кантрійником і гравійником поступово втрачає актуальність. І ось вже обирати доводиться між гравелом та гравелом. Оскільки в пару до звичного гравійного велосипеду Checkpoint, додається, орієнтований виключно на перегони — Checkmate SLR. Trek ділять нову лінійку гравійних велосипедів на дві окремих категорії: гоночний гравел — Checkmate SLR та гравел для подорожей — Checkpoint SL Gen 3.

Checkmate SLR — представник нової течії гревел байків

Перший спеціалізований гоночний гравійний велосипед, натхненний останньою генерацією Madone та наділений багатьма технологіями світу шосе. Карбон 800 Series OCLV, аеродинамічна форма труб Full System Foil, агресивна позиція райдера, інтегрований кокпіт Aero RSL. Усі перелічені технології ще ніколи не використовувались на гравійних велосипедах і головною метою таких змін є оптимізація велосипеду для участі у перегонах найвищого рівня, на кшталт Unbound 200. Також Checkmate оснащений покришками шириною 45 мм, демпфером IsoSpeed, великою кількістю бонок та має оптимізований простір для фляг збільшеного об'єму (769 мл) всередині переднього трикутника. Але нехай це не вводить вас в оману, практичні особливості для Checkmate є вторинним доповненням ключових характеристик швидкості та ефективності.

Ми стаємо свідками зміни велосипедних традицій кількох останніх десятиліть. Лінійки шосейних моделей скорочуються, віддаючи ініціативу гравел байкам. Сформоване за часів COVID-19 бажання вирватися з міських обмежень і відновити зв’язок із природою, задає тенденцію до швидкої їзди поза асфальтованими дорогами. І саме Checkmate SLR є наявним прикладом цих змін, які і надалі будуть домінувати, створюючи нові можливсті для дослідження навколишнього світу.

Checkpoint SL  Gen 3 — гравійник "на кожен день". Комфортний, ергономічний та з цілою низкою корисних оновлень у новому поколінні

Виготовлений із вуглецевого волокна 500 Series OCLV, оснащений технологією гасіння вібрацій IsoSpeed та з можливістю втановлення покришок шириною до 50 мм.

Позіціонування Checkpoint, як моделі, адаптованої до подорожей передбачає наявність усіх кріплень для байк пакінгу. Від бонок всередині та ззовні переднього трикутника до кріплень для крил та багажників. Оптимізовано внутрішній простір BITS, він отримав більші "дверцята” та два кейси для зберігання інструменту.

Відсутність необхідності впливати на вагу велосипеда, відкрила можливості для апгрейду. На Checkpoint SL можна встановити пневматичний підсідельний штир та/або амортизаційну вилку із ходом до 40 мм. Також передбачений захист нижньої труби рами та захист пера для експлуатації у більш жорстких умовах.


Модельний ряд Checkmate SLR та Checkpoint SL має по три версії у кожній з лінійок. Ціна стартуватиме від 3999 € за Checkpoint SL 5 AXS, а топовий Checkmate SLR 9 обійдеться у 10 999 €. Усі моделі оснащені електронними групсетами Sram AXS, альтернативні версії із групсетами Shimano відсутні.

У підсумку приведемо аналогії, які б "простими словами" охарактеризували нові гравели Trek.

Checkmate — професійний марафонець, який "під мікроскопом" досліджує власні результати. Жага до змагань, це сенс його життя. Він швидкий, витривалий, максимально сконцентрований на власних силах. І це той випадок, коли важливий не тільки шлях, але й сама ціль.
Checkpoint — сучасний мандрівник. «Самурай не має мети, лише шлях», і справді, шлях для нього, це головне. Він може їхати довго, з комфортом, залишаючись наодинці із думками та не помічаючи часу. Фінальна точка його маршруту не завжди відома, але так навіть краще, адже, щоб знайти вірну дорогу, спочатку треба заблукати.

Зворотній зв`язок