Trek Madone SL 6 — кращий аеробайк 2020 року

Ви ще ніколи не їздили швидко з таким комфортом і задоволенням.



Головна проблема, пов'язана з виготовленням найсучасніших аеробайків полягає в тому, що витрати на розробку дуже важко відбити. Так яким чином Trek вдалося втиснути шасі Madone із задньою підвіскою IsoSpeed в цю цінову категорію?

Відповідь знаходиться в передній частині, де Trek позбавився від дорогого керма, інтегрованого з виносом та замінив цю систему куди більш доступною комбінацією алюмінієвого виносу Bontrager Pro та «барану» Aero VR-CF.

Інтеграція тросів при цьому не постраждала та залишилась такою ж акуратною. Для цього Trek розробив набір проставок рульової, які дозволяють прокладати сорочки тросів та гідравлики всередину головної труби навколо штока. Розподільна коробка Di2 та відсік для зберігання акумулятора в нижній трубі також фіксують трос заднього гальма, щоб перешкодити брязкоту на розбітій дорозі.

Рама розроблена із застосуванням профілю труб KFV (Kammtail Virtual Foil), який виглядає як обрізане позаду аеродинамічне крило, що «обманює» повітря, створюючи менше завихрень на виході.

Ідея спущених верхніх пір'їв на сучасних шосейниках переслідує дві мети: це скорочує їхню довжину, що знижує опір повітря, та дозволяє підсідельній трубі та штирю краще вигинатись. Задня частина Trek Madone з його системою IsoSpeed в цьому унікальна, відрізняючись тим, що верхні пір'я знаходяться на своєму звичному місці, а роботу із забезпечення комфорту виконує IsoSpeed, відокремлений як від пір'їв, так і від верхньої труби. Здатність підсідельної труби до хитання взад-вперед забезпечена еластомером. Натяжіння в системі налаштовується викручуванням шестигранників на демпфері та з внутрішньої сторони верхньої труби, потім слід штовхнути підсідельну трубу вперед та виставити повзунок у бажане положення.

Trek стверджує, що Madone з амортизатором IsoSpeed вдвічі більш піддатливий, ніж його прямі конкуренти і як тільки ти виїжджаєш на шосе, відразу розумієш чому. Ця система усуває втомлюючі вібрації від покриття дороги поганої якості та чудово обмежує високочастотну бовтанку.

Спереду очікуєш набагато менше комфорту через масивні, подібні до леза ноги вилки, вражаючого розміру головну трубу, тоненькі покришки 25с, а також високопрофільні аероободи, які аж ніяк не натякають на плавність ходу. І як приємно виявити наскільки зібраним відчувається SL6.

Алюмінієве кермо аеродинамічної форми з супер-товстою обмоткою забезпечує чудовий комфорт. Вібрації та шум спереду пригнічуються.

Хоча SL6 являє собою здешевлену версію найбільш успішного гоночного боліда Trek, це зовсім не означає, що посадка на велосипеді зазнала компромісів. В SL6 так само застосовується геометрія H1.5, розроблена разом з командою Trek-Segafredo. Наприклад, на велосипеді 58 ростовки агресивна посадка продиктована параметром стеку величиною 581 мм та річу в 396 мм — і все це з кутом нахилу рульової 73,8° та підсідельної труби 73°.

Madone створений для швидкості, тому не дивно, що трейл та офсет вилки забезпечують жваву керованість.

Лінійка коліс Bontrager Aeolus дуже велика: від загартованої в боях Світового Туру моделі XXX до моделі Comp 5, яка представлена на SL6.

Comp 5 — це алюмінієвий обід, прикритий карбоновим обтічником. Внутрішня ширина ободу 18 мм чудово підходить для покришок 25с. Втулки з центрлоком забезпечують чдуовий накат, да й взагалі вілсет від Bontrager зібрано дуже якісно та вселяє надійність. Висока жорсткість та барабан зі швидким зачепленням відтіняють вагу 1860 грамів за пару. Колеса готові до безкамерного використання, а ось покришки R3 — ні, тому безкамерне використання залишається опцією.

Оснащений навіскою Shimano Ultegra, SL6 пропонує високу ефективність за свої гроші. Повна вага велосипеда складає десь 8,73 кг, що, звичайно, багато на папері, але Madone не відчувається на ходу важким: «зібраний» характер шасі на дорогах з поганим покриттям дозволяє їхати швидше, плюс сумарна ефективність всіх вузлів, у тому числі й коліс, дозволяє добре утримувати швидкість.


Підсумовуючи даний огляд, хочеться сказати, що SL6 — це потужний гоночний болід, який забезпечує м'якість ходу в поєднанні з чуйним, жвавим керуванням та комфортом, які жоден інший аерошосер запропонувати сьогодні не може. І за ті гроші, які Trek просить за цей велосипед, ти отримуєш два байка в одному: як для перегонів, так і для тривалих заїздів соло або в групі.

Оригінал статті на BikeRadar

Зворотній зв`язок