Велосипед Trek 2022 520 Grando

Велосипед є певним експериментом схрещення двох категорій. Беремо за основу класичний турінг додаємо трохи «гравійних» рис і в результаті отримуємо 520 Grando. Фундаментом Grando є Trek 520 від якого велосипед отримав не тільки назву, а і туристичну геометрію, хромолеву раму, багажник у стоці та ще купу дрібниць притаманних мандрівникам (тукліпси, бонки і тд.) Що ж до ознак гревел байків, слід відзначити трансмісію 2х10, обладнання Shimano Tiagra/GRX, покришки Bontrager GR1 700х40. Олдскульний напис замінили на сучасний та змістили з підсідельної труби на нижню. Новий Grando легко впізнати по яскравим вкрапленням на рамі та вилці

Фреймсет

Розміри 51, 54, 57, 60, 63 см
Рама Trek butted chromoly disc touring, внутрішня антикорозійна обробка, кріплення крил та багажника, передній багажник у комплекті
Вилка Aluminum disc touring fork, багажні кріплення, вісь ThruSkew

Колеса

Втулки Shimano M475, 100x5 QR, Trek ThruSkew / Shimano M475, 135x5 QR
Ободи Bontrager Affinity Disc, Tubeless Ready, 36 отв., ширина 21 мм
Покришки Bontrager GR1 Expert, Hard-Case Lite, 700x40c

Ходова

Шифтери Shimano Tiagra R4700, 10 шв.
П.перемикач Shimano Tiagra 4700
З.перемикач Shimano GRX RX400 (max. 36T)
Система ProWheel, 42/28
Касета Shimano HG50, 11-36, 10 шв.
Педалі Wellgo, алюм. рамка, нейлон. корпус

Компоненти

Гальма TRP Spyre C 2.0, дискові, механічні
Сідло Bontrager Arvada, рейки - сталеві
Підсідельний штир Bontrager, алюм., 27.2 мм, офсет 12 мм
Винос Bontrager Elite, 31.8 мм, підйом 7 град., сумісний з Blendr
Кермо Bontrager Comp VR-C, 31.8 мм
Грипси Bontrager Gel Cork
Рульова 1-1/8", промислові підшипники
Вага 54 cм - 13.28 кг, фактична вага може відрізнятися від зазначеної
Ціна Не доступний для замовлення - 0 грн.

Примітка 1. Виробник залишає за собою права змінити комплектацію без попередження.
Примітка 2. Ціна може бути змінена без попередження.

Таблиця розмірів

Розмір рами

Зріст, см.

51

162-168 см

54

168-174 см

57

173-184 см

60

185-190 см

63

190-197 см

Коментарі


ОтменитьДодати коментар

Зворотній зв`язок