Велосипед Trek 2017 Fuel EX 9.8 27.5 PLUS

Кращий з найкращих. Трейловий Trek Fuel Ex вже багато років поспіль є самим популярним байком серед любителів трейлового катання у різних частинах світу. Універсальний, комфортний, швидкий та безпечний Trek Fuel Ex - з таким другом можна їхати далеко, довго та весело! Версія на колесах 29" для тих, хто любить швидкість, або на колесах 27,5"+ для тих, хто любить технічні ділянки з численними перешкодами.

Фреймсет

Розміри 15.5, 17.5, 18.5, 19.5, 21.5"
Рама OCLV Mountain Carbon (передній трикутник), задні пір`я - алюмінієві, ABP, вісь Boost148, обмежувач керма Knock Block, Full Floater, EVO link, конусова рульова труба Е2, Mino Link, внутр. проведення тросів/гідроліній Control Freak, захист нижньої труби Carbon Armor, каретка PF92, кріплення заспокоювача ISCG 05, G2 Geometry, ход 130 мм
Вилка Fox Performance 34 Float, 3-хпозиц. демпфер FIT4, конусова рульова труба Е2, вісь Boost110, геометрія G2 з оффсетом 51 мм, 140mm ход
Задній амортизатор Fox Performance Float EVOL, 3-хпозиційний демпфер RE:aktiv, розроблений Trek Suspension Lab, 210x52.5mm

Колеса

Колеса Втулки DT Swiss 350 Сenterlock Dіsc, передня вісь - Boost110, задня - Boost148. Ободи SUNringlе Duroc 40 SL, 28 отв.
Покришки Bontrager Chupacabra, Tubeless Ready, арамідовий корд, 27.5x2.80"

Ходова

Шифтери Shimano Deore XT M8000, 11 шв.
П.перемикач Shimano Deore XT
З.перемикач Shimano Deore XT, Shadow Plus
Система Shimano Deore XT, 36/26
Касета Shimano Deore XT, 11-40, 11 шв.

Компоненти

Гальма дискові гідравличні Shimano Deore XT
Сідло Bontrager Evoke 3, рейки Titanium
Підсідельний штир RockShox Reverb Stealth, кріплення 2-хболт., 31.6 мм, без офсету
Винос Bontrager Line Pro, Knock Block, 35 мм, без підйому
Кермо Bontrager Line Pro, OCLV Carbon, 35 мм, підйом 15 мм, ширина 750 мм
Вага 17.5" - 12.93 кг, фактична вага може відрізнятись від зазначеної.

Примітка 1. Виробник залишає за собою права змінити комплектацію без попередження.
Примітка 2. Ціна може бути змінена без попередження.

Коментарі


ОтменитьДодати коментар

Зворотній зв`язок