Велосипед Trek 2016 Top Fuel 8 Women’s

Trek Top Fuel - повернення легенди крос-кантрі у світ змагань та перемог. Найкращі МТВ розробки Trek в одному апараті для завоювання подіумів командою Trek Factory Racing Team. Легкий, швидкий, слухняний та розумний.

Фреймсет

Розміри 15.5" (колеса 27.5"); 17.5, 18.5" (колеса 29")
Рама Alpha Platinum Aluminum, ABP Convert, Full Floater, EVO link, рульова труба Е2, швидка зміна кута рульової труби Mino Link, інтегроване в раму кріплення MicroTruss для тросів та гідроліній,внутрішня прокладка тросів, гідроліній та керування підседільним штирем, захист нижньої труби, каретка PressFit92, задня втулка стандарту Boost148 (ширина вісі 148 мм) & G2 Geometry on 29ers, 100mm travel
Вилка Fox Performance 32 Float, демпфер FIT4 3-position, конусна рульова труба E2 (низ - 1,5", верх - 1-1/8"), під втулки стандарту Boost110, G2 Geometry, хід 100 мм
Задній амортизатор Fox Performance Float, 3-position damper, 6.5x1.5"

Колеса

Колеса Bontrager Mustang Elite Tubeless Ready Wheelset
Покришки Bontrager XR1 Expert, Tubeless Ready, кевларовий корд, 29x2.20" (Bontrager XR2 Expert, Tubeless Ready, кевларовий корд, 27.5x2.20")

Ходова

Шифтери Shimano SLX, 10 шв.
П.перемикач Shimano Deore
З.перемикач Shimano Deore XT, Shadow Plus
Система Shimano M627, 36/22
Касета Shimano HG50, 11-36, 10 шв.

Компоненти

Гальма Shimano Deore, гідравлічні дискові
Сідло Bontrager Ajna 1 WSD
Підсідельний штир Bontrager Rhythm Elite, двоболтовий замок, діаметр 31,6 мм, без офсету
Винос Bontrager Elite, діаметр 31.8 мм, підйом 7 град., сумісність з Blendr
Кермо Bontrager Race Lite, діаметр 31.8 мм, підйом 5 мм
Вага Точна вага велосипеду залежить від багатьох факторів (розмір, вага компонентів, фарбування, деколі) саме тому Трек принципово не декларує вагу. Узнати точну вагу можна лише у магазині, взваживши сам велосипед.
Ціна Відсутній у продажу - 0 грн.

Примітка 1. Виробник залишає за собою права змінити комплектацію без попередження.
Примітка 2. Ціна може бути змінена без попередження.

Коментарі


ОтменитьДодати коментар

Зворотній зв`язок