Велосипед Trek 2018 Fuel EX 8 Women's

Кращий з найкращих. Трейловий Trek Fuel Ex вже багато років поспіль є самим популярним байком серед любителів трейлового катання у різних частинах світу. Універсальний, комфортний, швидкий та безпечний Trek Fuel Ex - з таким другом можна їхати далеко, довго та весело! Версія на колесах 29" для тих, хто любить швидкість, або на колесах 27,5"+ для тих, хто любить технічні ділянки з численними перешкодами.

Фреймсет

Розміри 14, 15.5", 17.5", 18.5"
Рама Alpha Platinum Aluminum, ABP, Boost148, обмежувач рульової Knock Block, Full Floater, EVO link, конусна рульова труба Е2, Mino Link, внутр.проведення тросів/гідроліній Control Freak, захист нижньої труби, каретка PF92, ISCG 05, G2 Geometry on 29ers, ход 130 мм
Вилка Fox Rhythm 34 Float, демпфер Grip, конусна рульова труба Е2, G2 Geometry з офсетом 51 мм, Boost110, ход 130 мм
Задній амортизатор Fox Performance Float EVOL, 3-хпозиційний демпфер RE:aktiv, tuned by Trek Suspension Lab, 210x52.5 мм

Колеса

Втулки Bontrager, Boost110, пром. підшипники / Bontrager, Boost148, пром. підшипники
Ободи SUNringle Duroc 40 SL, 28 отв.
Покришки Schwalbe Nobby Nic Performance, Tubeless Ready, 27.5x2.80"

Ходова

Шифтери SRAM GX Eagle
З.перемикач SRAM GX Eagle, Roller Bearing Clutch
Система Truvativ Descendant 6k Eagle, 32T Direct Mount X-Sync
Касета SRAM XG-1275, 10-50, 12 шв.

Компоненти

Гальма SRAM Guide R, дискові, гідравлічні
Сідло Bontrager Evoke 2 WSD, рейки - хромолеві
Підсідельний штир Bontrager Drop Line 125, внутр.проводка, 31.6 мм (15.5: 100 мм)
Винос Bontrager Rhythm Comp, Knock Block, 31.8 мм, без підйому, довжина 60 мм
Кермо Bontrager Race Lite, 31.8 мм, підйом 15 мм, ширина 720 мм
Грипси Bontrager Race Lite, з замком
Рульова Knock Block Integrated, промислові підшипники, верх - 1-1/8", низ - 1,5"
Вага 15.5" - 14.51 кг, фактична вага може відрізнятись від зазначеної.

Примітка 1. Виробник залишає за собою права змінити комплектацію без попередження.
Примітка 2. Ціна може бути змінена без попередження.

Коментарі


ОтменитьДодати коментар

Зворотній зв`язок