Gary Fisher

Gary Christopher Fisher (народився 5 листопада 1950 року) — вважається одним із винахідників сучасного гірського велосипеда.

Бунтар, іноватор, професійний велогонщик, веложурналіст, творець першого у світі гірського велосипеда, засновувач теорії та філософії маунтінбайку, один з організаторів першої у світі гонки з швидкісного позашляхового спуску (зараз це називається даунхіл).

З 1963-го року почав приймати участь в шосейних гонках. Кожен рік його життя позначений перемогами, винаходами та реалізованими ідеями. Захоплений ідеєю позашляхової їзди та відкриття нових недосяжних веломаршрутів.

У 1974 році Гарі Фішер з друзями збирає перший гірський велосипед Klunker з використанням широких покришок, системи з трьома зірками, мотоциклетних компонентів та інших несподіваних для того часу рішень.

На своему творінні, у 1978 році, Гарі їде у похід по Каліфорнії що б довести універсальність цього винаходу, тим самим започаткувавши цілу еру гірського велосипеду.

У 1979 році Гарі Фішер та його друг Чарлі Келлі зареєстрували компанію «Моuntain Bikes». В цьому ж році вони продають 160 однойменних байків, рами для яких робили Джефрі Річмонд та легендарний Том Річі, а Гарі й Чарлі здійснювали збірку та продаж.

У 1980 році вперше почав використовувати тріскачки Shimano та тукліпси в гірському велосипеді.

В 1983 році представив свій велосипед Європі й провів гонку з даунхілу в Альпах.

1985 рік - послугами команди Гарі Фішера користується корпорація Shimano для створення ідейно нових компонентів.

1987 рік - Procaliber — перша рама із спеціальною геометрією для гонок крос-кантрі. Входить у десятку «гірських велосипедів усіх часів».

1988 рік - титанова модель Prometheus визнана кращим велосипедом 1988 року за версією журналу Bicycle Guide. Революційний прототип повноподвісного велосипеду RS-1 відкриває еру амортизації на велосипедах.


1992 рік - спільно з Toray випускає карбоновий велосипед Alembic.

1997 рік - представлена геометрія Genesis, яка досі користується популярністю серед любителів і професіоналів та визнана однією з найкращих у світі.

1998 рік - Sugar — новий стандарт для повноподвісних байків з системою задньої підвіски b*link та карбоновими пір'ями рам.

1993 рік - бренд Gary Fisher придбала Trek Bicycle Corporation. Перед Гарі Фішером відкрились широкі перспективи та можливості для його іноваційній діяльності.

2001 рік - початок ери специалізованих жіночих велосипедів Genesisters. Нова лініка байків з геометрією Genesis які оптимізовані для дівчат. 

2002 рік - несподіване для всього світу рішення використовувати колеса з діаметром 29 дюймів на гірському велосипеді. В цьому ж році була представлена іноваційна система задньої підвіски Sugar+, яка дає можливість зміни ходу «на ходу» завдяки перехіднику sybil*link.

2003 рік - двоподвіс Cake стає найлегшим у світі велосипедом з 5-дюймовою задньою підвіскою.

2004 рік – нова лінійка фрірайдних байків King Fisher для невтомних дослідників бездоріжжя.

2006 рік – гонщики команди «Subaru – Gary Fisher» пересіли на нові велосипеди RACE DAY, розроблені спеціально для гонок «крос-кантрі» з урахуванням досвіду професійних райдерів команди.

2007 рік – геометрія Genesis продовжила свій логічний розвиток та була названа Genesis 2. Новітні велосипеди серії Hi-Fi знайшли своїх шанувальників у різних куточках планети.

2008 рік - нова стажка розвитку велосипедів Gary Fisher -  це використання рам з карбонового волокна. Також модельний ряд дитячих велосипедів змінився докорінно. Дитячі велосипеди Gary Fisher - це точні копії дорослих велосипедів з геометрією Genesis для наймолодших шанувальників гірського велосипеду.

2010 рік - стрімко розвивається напрямок велосипедів з колесами 29 дюймів. Лінійка розширюється як в сторону високотехнологічних двопідвісів, так і в бік бюджетних хардтейлів, щоб зробити доступними переваги 29"для всіх. У ці ж роки активно розширюється лінійка шосейних і велокросових велосипедів Gary Fisher під девізом "Все починалося з шосе!"

З 2011 бренд Gary Fisher ліквідовано як самостійний і велосипеди гуру МТВ увійшли в лінійку велосипедів Trek.

Зворотній зв`язок