Компанія Trek представила CheckOUT - свій перший повнопідвісний гравійний велосипед. Модель має карбонову раму OCLV 500 Carbon та оснащена 55 мм ходу задньої підвіски, інтегрованим поворотним багажником, офроуд кермом і новою амортизаційною вилкою Rudy XL. За словами розробників, він випереджає MTB на асфальті та водночас відчуває себе впевненіше за класичний жорсткий гравійник на синглтреках і технічних ділянках. CheckOUT ніби навмисне виходить за межі звичних категорій: він не зовсім гравійний і не зовсім гірський, радше десь посередині або навіть поза цими визначеннями. Цей велосипед абсолютно точно подарує нові відчуття та відкриє можливості, яких не можна було досягти на звичайних гравійниках. Багато райдерів уже відчули їх «стелю», і наступним кроком зазвичай стає перехід чи поповнення свого велопарку трейловим або кантрійним байком. То чи є CheckOUT тим велосипедом, який поєднує переваги гравійних і гірських моделей?
Геометрія Gravel Adventure Geo орієнтована на універсальність і стабільність у різних сценаріях, від динамічної їзди ґрунтовими шляхами до монотонних багатоденних подорожей із вантажем. У порівнянні з Trek Checkpoint SL, модель отримала дещо довшу колісну базу та більш розслаблену геометрію. За відчуттями CheckOUT ближчий до гірських велосипедів, хоча й не повністю переходить до їх категорії.
Модель пропонується у п’яти розмірах рами від S до XL, які підіїдуть для райдерів зростом від 158 до 203 см. Кути рульової труби змінюються залежно від розміру, але тримаються в районі 69°. Аналогічно, кут підсідельної труби зменшується зі зростанням рами, залишаючись близько 74°. Подовжена колісна база, більший виліт і збільшений стек забезпечують стабільність і комфорт навіть на довгих дистанціях та складному рельєфі.
Рама CheckOUT виготовлена з карбону OCLV 500 серії і розроблена за стандартами гірських велосипедів, перевірених роками на міцність і витривалість у найскладніших умовах. Вага фреймсету становить 2,4 кг. Її конструкція передбачає внутрішню або зовнішню проводку гідролінії гальм та тросів трансмісії. Внутрішня забезпечує захист і естетичний вигляд, зовнішня робить простішим обслуговування у польових умовах. Додатково рама має кліренс для покришок шириною 29×2,20" (56 мм), захист нижньої труби, різьбову каретку T47, універсальний гак UDH, задню вісь 12×142 мм, а також сумісна з пневматичним підсідельним штирем (дропером).
Амортизація CheckOUT згладжує нерівності гравійних трас і синглтреків завдяки 55 мм ходу задньої підвіски та новій вилці Rudy XL з ходом 60 мм, розробленій у співпраці з RockShox. На відміну від стандартної вилки Rudy з ходом 30 або 40 мм, Rudy XL пропонує 50 або 60 мм ходу, має міцнішу конструкцію та модернізовану повітряну пружину.
Система повної підвіски CheckOUT ефективно знижує втому та підвищує комфорт і контроль порівняно з гравійними велосипедами з жорсткою рамою. Результати лабораторних тестів доводять, що частота дихання райдера зменшується на 7,3 %, вібрації знижуються на 41,5 % (при однаковому тиску в покришках), а керованість покращується на 23 %.
Кермо GR CheckOUT вперше розроблене для цієї моделі, поєднує аеродинаміку, точне керування на технічних синглтреках та зручність для райдера під час тривалих поїздок. Хват біля гальмівних важелів дозволяє займати зручну позицію для швидкої їзди по дорогах і вкатаному гравію, а розширена нижня частина додає стабільності на нерівностях. Верхня частина має зручну округлу форму для опори долонь, матеріал Carbon IsoCore поглинає удари та вібрації, а оптимальні кути нахилу забезпечують природне положення рук і плечей.
Байкпакінг
Серед усіх велосипедів Trek, ця модель пропонує найширші можливості для байкпакінгу. Вона має 18 стаціонарних кріплень на рамі, інтегрований задній багажник, сумісний із підвіскою та дропером, а також регульовані пластини Multi-Mount, що дозволяють розташовувати фляги та спорядження в найбільш зручному положенні.
Поворотний багажник, що входить у комплект, кріпиться одночасно до переднього та заднього трикутників рами і повторює рухи задньої підвіски. Він бере на себе вагу спорядження, яке зазвичай розміщують під сідлом і водночас дозволяє легко встановити пневматичний підсідельний штир, не заважаючи його роботі. Крім того, багажник дуже функціональний і обладнаний численними додатковими кріпленнями для сумок та іншого спорядження.
Регульовані пластини Multi-Mount дають змогу зручно розташовувати фляги та спорядження всередині переднього трикутника, і за потреби виконують роль направляючих для зовнішньої маршрутизації тросів і гідроліній.
На рамах розміром ML і більше передбачено цілих 18 кріплень для різного спорядження: два на верхній трубі, три під нею, сім на нижній трубі, три на підсідельній і три під нижньою трубою.
Для лінійки гравійних велосипедів Checkpoint і Checkmate, Trek створили серію сумок Adventure, а для CheckOUT бренд у співпраці з Topo Designs розробив унікальну й функціональну сумку, яка повністю відповідає естетиці та призначенню велосипеда. Сумка Topo Bag підходить тільки для розмірів M, M/L і L, повністю займає простір переднього трикутника і забезпечує зручне розташування спорядження.
* cумка Topo Bag не входить у стандартну комплектацію велосипеда і продається окремо, її орієнтовна ціна становить 250$.
● Більш здібний і впевнений на складному рельєфі та синглтреках
● Комфортніший завдяки повній підвісці
● Більший кліренс для покришок
● Продумане розміщення для спорядження, яке не заважає встановленню дропера
● Робить їзду на складних трасах менш виснажливою
● Подовжена колісна база у поєднанні з вертикальною посадкою забезпечує стабільність і зручність під час тривалих поїздок
● Ергономічне кермо, оптимізоване під геометрію Gravel Adventure Geo, знижує навантаження на руки під час тривалих поїздок
● Швидший та ефективніши на асфальтових і гравійних дорогах
● Має значно більше інтегрованого місця для зберігання спорядження
● Більший передній трикутник для рамної сумки
● Керується легше, при цьому зберігається знайома точність і відчуття керма
● Завдяки низькому розташуванню кареточного вузла велосипед відчувається більш стабільним
● Сумісність із шосейними та MTB колесами
CheckOUT SL 5
Рама: 500 Series OCLV Carbon
Вилка: RockShox Rudy XL Ultimate, Charger Race Day 2 Solo Air, хід 60 мм
Амортизатор: RockShox SIDluxe Ultimate 3P, 170 x 27.5 мм
Хід підвіски: 55 мм
Трансмісія: Shimano GRX RX610, 12 шв.
Підсідельний штир: TranzX JD-YSI36, 31.6 мм, хід 100 мм
Колеса: Bontrager Paradigm Comp 25, безкамерні
Покришки: Bontrager Betasso RSL GX, безкамерні, 700x55 мм (max. 56 мм/2.20")
Гальма: Shimano, дискові, гідравлічні
Вага: 11.97 кг (розмір МL)
Ціна: 4999 €
CheckOUT SL 7 AXS
Рама: 500 Series OCLV Carbon
Вилка: RockShox Rudy XL Ultimate, Charger Race Day 2 Solo Air, хід 60 мм
Амортизатор: RockShox SIDluxe Ultimate 3P, 170 x 27.5 мм
Хід підвіски: 55 мм
Трансмісія: SRAM Force AXS|SRAM X0 Eagle, 12 шв.
Підсідельний штир: RockShox Reverb AXS, бездротове керування, 31.6 мм, хід 100 мм
Колеса: Bontrager Aeolus Pro 3V, OCLV Carbon, безкамерні
Покришки: Bontrager Betasso RSL GX, безкамерні, 700x55 мм (max. 56 мм/2.20")
Гальма: SRAM, дискові, гідравлічні
Вага: 11.28 кг (розмір МL)
Ціна: 6999 €
Те, що CheckOUT не підпадає під жодну чітко визначену категорію, одночасно є його слабкістю та перевагою. Це універсальний велосипед, здатний швидко й комфортно долати різні типи покриття, але через свою багатофункціональність поки складно визначити, кому він підійде найкраще. Спроби чітко класифікувати його приречені на провал: він надто технічний та екстремальний для звичайного гравійника, але й водночас не цілком відповідає класичним стандартам гірських байків. Його зовнішний вигляд говорить більше за будь-які пояснення: іноді не потрібно точного визначення чи призначення, достатньо просто вирушити в дорогу залишивши буденність позаду.
Зверніть увагу!
Вказана вартість є приблизною і може змінюватись. Наразі представлені моделі не надійшли в продаж до українських магазинів, опубліковані ціни відображають офіційні дані європейських дистриб'юторів. Щоб не пропустити інформацію про надходження нових велосипедів Trek, слідкуйте за актуальними новинами ТОВ Укрбайк в соціальних мережах Instagram або Facebook.
Дякуємо, що обираєте велосипеди Trek!