Full System Foil
Останні 10 років на Madone використовували трубчасті форми Kammtail Virtual Foil (KVF). Ці форми були революційними на той час, вони мали на меті максимізувати аеродинамічні характеристики на догоду нещодавно скасованого правила UCI 3:1 щодо співвідношення довжини до ширини труб. Форми Kammtail дуже аеродинамічні, але продуктивність погіршується, коли ви відходите від співвідношення сторін 3:1. Технологія KVF робила максимально аеродинамічною кожну деталь велосипеду, але не враховувала їх загальну взаємодію у реальних умовах перегонів. Велосипед та його компоненти взаємодіють (аеродинамічно) з водієм під час використання, просте підвищення аеродинамічної ефективності будь-якої окремої частини не завжди може бути оптимальним рішенням для системи в цілому. Тому нова аеродинамічна форма труб Full System Foil — це переосмислення того, як повинен виглядати швидкий велосипед. Комплексний підхід, який оптимізує повітряний потік над велосипедом і райдером, враховуючи положення гонщика, форми велосипеду і розташування аксесуарів на ньому. Усі складові працюють як злагоджений механізм аби досягти максимальної ефективності у боротьбі із вітром. У Trek стверджують, що Madone Gen 8 економить 11,3 Вт на швидкості 35 км/год у порівнянні з Emonda останнього покоління. У реальних умовах такі цифри перетворюються в 77,8 секунд економії на годину при 200 Вт вихідної потужності. Також для нової генерації Madone розробили фляготримачі і фляги, які збережуть 1.8 Вт на швидкості 35 км/год порівняно зі стандартною круглою пляшкою такої ж ємності (620мл). За результатами дослідів у аеродинамічній трубі Madone Gen 8 має вищі показники ніж Émonda. А в порівнянні з Madone Gen 7, Gen 8 кращий у низьких кутах повороту з якими найчастіше стикаються велогонщики.
IsoFlow
Відносно нова система згладжування дрібних нерівностей, яка допомагає тримати ефективність педалювання на дорогах із неідеальним покритям. На другий рік свого існування IsoFlow допрацювали. Новий метод формування карбону дозволив видалити серцевину з піни, яка використовувалася в оригінальному IsoFlow та змінити його форму. Така зміна знизила вагу, покращило аеродинамічні характеристики та підвищила вертикальну податливість на 80 відсотків.
Геометрія та розмірна сітка
Нова геометрія Madone трохи коротша та вища за велосипед сьомого покоління. Річ у більшості розмірів трохи зменшено, а стек збільшено.
Загалом геометрія Madone Gen 8 не дуже відрізняється від Gen 7. Це добре знайома Н 1.5, тільки тепер з новим маркуванням "Road Race". Нагадаємо, що тип геометрії Н1.5 був представлений у 2021 році на останньому поколінні Trek Émonda і є поєднанням агресивної шосейної посадки з більш комфортною, щоб їхати не тільки швидко, але й довго.
Лінійку розмірів Madone спростили. Замість чисел, тепер літери і ростовок стало не вісм, а шість. Рами 54 і 52 см були об’єднані в розмір — M, а 62 см закрили XL-кою із подовженою підсідельною трубою. Чи означає це, що тепер обрати велосипед стало простіше ніж обрати футболку? - Ні. Але це трохи спростить життя при виборі потрібного розміру рами та зменшить кількість артикулів при замовленні велосипедів.
Покришки
Максимальна ширина покришок у шосейних велосипедів збільшується повільно, але впевнено. Тенденція на агресивність є однією з найпомітніший у сучасному шосейному спорті. На Gen 8 можна поставити покришки шириною до 32 мм. Швидкості це не додасть, але якщо стан доріг не ідеальний, тоді ця опція стане у нагоді. Оригінальний велосипед комплектується покришками шириною 28 мм.
Madone SL