Top Fuel 2022 — представник нового класу гірських велосипедів

Останнім часом межа між категоріями cross country та trail стає менш помітною. Траси сучасних кантрійних марафонів стають складнішими і вимагають від гонщиків та їх велосипедів більше ніж будь-коли. Велосипед повинен бути легким та швидким, як кантрійник і водночас впевнено їхати вниз, як трейлові байки. Потреба збільшення універсальності підвісу виникає все частіше, як у професіоналів, так і у аматорів. Тому вже не перший рік ходять чутки про новий клас гірських велосипедів на межі XC та трейлу — даункантрі / downcountry. Велосипед цієї категорії можна описати як: "максимально легкий, здатний забиратися в найкрутіші підйоми, але при цьому готовий підкорювати складні трейли". На відміну від справжнього XC, даункантрі має більші ходи, товстіші покришки та широкий руль у парі з коротким виносом. Така собі адаптація для кращої їзди вниз. Саме до цього класу компанія Trek відносить оновлений Top Fuel.

Trek Top Fuel 2022

Нова геометрія

Кут підсідельної труби збільшився на 1.5 градуси (76°), що дозволяє перемістити вагу водія вперед і покращить педалювання при підйомі.

Для покращення стабільності на спусках, кут нахилу рульової зменшили на 1.5 градуси (66°).

У компенсацію попереднім змінам, річ подовжили на 10 мм, що забезбечуть зручну посадку райдера.

Основні зміни

Амортизатори та комплектуючі

Хід заднього амортизатора збільшився на 5 мм. Сучасний Top Fuel має трейлові 120 мм спереду та 120 мм позаду. Якщо цього буде замало, конструкція передбачає встановлення вилки із ходом до 130 мм. Для крашої керованості на спусках, байк отримав: широроке кермо (780 мм), короткрий винос та покришки шириною 2,4 дюйми. На нових велосипедах ми більше не побачимо каретку Press Fit, її замінили на різьбову. Вона менше схильна до скрипів та простіша в обслуговуванні.

 

Mino Link

Система налаштування геометрії дозволяє змінювати кут нахилу рульової на 0.5° та висоту каретки на 8 мм.

Knock Block 2.0

Система блокування повного оберту керма. Має збільшений кут повороту керма — 72 градуси, замість попередніх 58, що забезпечить свободу руху при кермуванні. І на відміну від звичайного Knock Block, який потребує встановлення спеціального виносу, версія 2.0 — є змінною та передбачає можливість повністю його прибрати, не міняючи при цьому винос.

Збільшений діаметр підсідельної труби 34.9 мм

Додає міцності та можливість апгреду дропером із збільшеним ходом (170 або 200 мм).

BITS (Bontrager Integrated Tool Storage)

Надзвичайно приємною з естетичної та практичної точки зору, є наділення серії Top Fuel технологією BITS. Це приховане відділення у внутрішній частині рами для зберігання необхідного набору інструментів (камера, лопатки, мультитул), але за бажанням там можна зберігати будь що, від цукерок до заначки. У 2022 році технологію BITS вже мають моделі: Domane, Fuel EX, Slash та Checkpoint. У випадку із оновленим Top Fuel «бардачок» BITS матимуть абсолютно усі версії моделей: від найпростіших до преміальних.

Модельний ряд

Модельний ряд Top Fuel 2022 складається з 9 різних модифікацій. Трьох алюмінієвих та шести крбонових. Ознайомитись із специфікацією усіх моделей Top Fuel можна на нашому сайті за посиланням. Версії Top Fuel від 9.8 і вище доступні для індивідуального замовлення за программою кастомизації Project One.

Популярні питання (FQA)

Який максимальний розмір шин?

29x2.50” (XS: 27.5x2.50”)

Чи підтримують ободи та покришки безкамерне використанния?

Так. Велосипеди комплектуються TLR ободами, які вже з коробки готові до використання (проклеєні, з ніпелями та герметиком). 

Чи можливо встановити шатуни з валом ВВ30?

Так. Додатково потребується заміна каретки стандарту ВВ30

Який стандарт каретки?

Різьбова BSA. Ширина кареточного вузла 73 мм

Допустимі розміри передньої зірки системи?

Максимальний – 36T (овальна - 34Т), мінімальний – 28T

«Категорія даункантрі впевнено набирає оберти», – кажуть у Trek, і новий Top Fuel повністю відповідає її вимогам. Це сучасний гоночний байк, який народився на межі існуючих категорій і готовий творити власну історію.

 

 

 

 

Зворотній зв`язок