Історія

1976 
Велосипедна компанія Трек була заснована в арендованому складі в містечку Ватерлоо, штат Вісконсін. На той час, її першим та єдиним продуктом були п`ять сталевих, власноруч зроблені, велосипедних рам. Зараз рами та інші частини велосипедів Трек, збирають на найсучасніших заводах Америки, Європи та країн Азії, з використанням суворих норм контролю якості та відповідності стандартам. Але до цього компанія мала пройти непростий шлях якісних змін та розвитку. 

1977 
перший офіціальный ділер Треку - магазин Penn Cycle у Міннесоті, штат Міннесота. Завдяки підприємницькому т талану власника магазина - Елмера Соренсона (Elmer P. Sorenson), велосипеди Трек набували свою популярність серед любителів активного стиля життя. Пізніше, компанія Трек буде відзначувати своїх найкращих дилерів нагородой, названою на честь власника магазину Penn Cycle. 

1980 
Зважаючи на зростання популярності та необхідністтю розширення, компанія вирішила переїхати зі свого легендарного червоного складу. Нове виробництво розгорнулось біля кукурдзяного поля поблизу Ватерлоо, штат Вісконсін. 


1982 
Модельний ряд Трек поповнив шосейний велосипед серії 750\950 з використанням спеціальних легких труб Reynolds та Columbus. З того часу розробка та створення спортивних велосипедів для змагань стало одним з провідних напрямків діяльності компанії Трек. 

1983 
На початку 80-х революція гірського велосипеда набирає обертів. Трек як активный учасник веде дослідження та конструкторські розробки велосипедних рам нового покоління. В результаті цього з`явились нові, більш прогресивні велосипеди з дуже великим діапазоном можливостей - маунтейнбайки (МТВ). Ведучий інженер рам, Тім Айзак (Tim Isaac) створив модель Трек 850, надійний сталевий гірський велосипед, який відразу ж оцінили на змаганнях в Віскітаун Класік, штат Каліфорнія. 

1984 
Була створена спеціальна маркетингова група - Trek Component Group (TCG), яка пропонувала дилерам великий асортимент компонентів, товарів и аксесуарів. За 20 років каталог TGS з 12 сторінок виріс до 754-х! Робота группи є у вивченні попиту споживачів та забезпеченні покупців якісними велосипедними аксесуарами, які повністю задовльняють як любителів, так й спортсменів-професіоналів. 

1985 
Поява та триумф алюмініевих сплавів у авіації та космонавтиці зумовив використання цього материалу у виробництві деталей велосипедів. Перший алюмініевий шосейний велосипед Трек - модель 2000, був створений з використанням аэрокосмічних технологій. 

1987 
Компанія Трек робить перші кроки у виробництві композитних велосипедних рам. Передній трикутник моделі Трек 2300 був зроблен з трьох карбонових труб, які з допомогою металокерамічних клеїв та термічної обробки з'єднуються з алюмініевими та тітановими вузлами велосипеду. Рік потому, модель Трек 2500 вміщала в собі найкращі характеристики рам нового рівня - легкість, міцність й жорсткість. 

1989 
Компанія Трек розширює кордони та відкриває перші закордонні філії у Великобританії та Німеччини. К 2005 року, у Треку вже сама широка дилерська мережа у світі - 90 країн (10 філій, більше ніж 70 дистрибьюторів та десятки тисяч дилерів). 

1990 
Дітям теж потрібен Трек. Дитячий майданчик їх вже не влаштовує. Вони просто бажають пригод! Тому Трек зробив надійні та яскраві моделі дитячих велосипедів. 

1992 
У цей раз Трек вразив усіх власноруч розробленой OCLV технологією. Використовуя запатентований процес виготовлення рам (Optimum Compaction Low Void), Трек сконструював рами з вражаючими показниками стандартів якості. Велосипед, який розпочав революцію карбонових технологій - Трек 5500, самий легкий у світі велосипед, виготовлений на основі OCLV технології. Навряд чи його творці знали, що із часом такі велосипеди будуть творити історию світового велоспорту. Старт виробництва Трек 5500 и 5200, самих легкіх у світі шосейних рам, встановив передові стандарти виробництва у вело-індустрії.

1993 
До Треку приєднався Гарі Фішер (Gary Fisher), прославлений бунтар та піонер гірськихх велосипедів. Продукція компанії поповнилась найпопулярними позашляховиками. 

1995 
Y-bike технологія сколихнула велсоипедний світ. Ще одно нововведення в технології OCLV - революційна форма рами. Новий дізайн рам у вигляді цілого трикутника встановив нові промислові стандарти форм та можливостей гірських велосипедів. 

1996 
В результаті перемовин була утворена команда Трек/Фольксваген (Trek/Volkswagen). Команда займала лідируючі позиції, подорожуя на автомобилі Volkswagen Jetta, першому спільному продукту велосипедної та автомобильної промисловості. 

1998 
Трек сформував дослідницьку групу передових концепцій - ACG - "вершки" дизайнерів й інженерів, яким доручено вивчати та досліджувати використання нових технологій й материалів. Гасло ACG - "Від трьохколісного велосипеду до Тур де Франс" - чітко обмеживаючи кордони та розмах робочих проектів. 

1999 
Перша перемога в Тур де Франс на моделі Трек 5200.  

2000 
Зростаюча кількість жінок, захоплених велоспортом, сприяло розробці нової спеціалізованої лінійки велосипедів та аксесуарів Трек з урахуванням ключових анатомічних особливостей жінок - Women`s Specific Design (WSD). 

2001 
Зроби сам з PROJECT ONE. Бажаєш створити неповторний велосипед - використовуй унікальні можливості програми індивідуального дизайну та комплектаціі велосипедів PROJECT ONE. Унікальна компьютерна програма, розроблена ведучими специалістами компанії Трек, для втілення в життя бажання користувачів мати особливий велосипед. Жодна торгівельна марка не пропонує програму, схожу на PROJECT ONE. Програма має 10 000 різних кольорових и компонентних вариантів для створення велосипеда вашої мрії. 

2002 
Чергова перемога на велосипеді Трек ТТ. Тім Дебум (Tim Deboom) завоював кубок світового чемпіонату Ironman у Коні, Гавайі. 

2003 
Незабутня відпустка разом з Трек. Подорожі на велосипедах стають популярним видом відпочинку. Трек курірує организацію тижневих велосипедних турів в різних мальовничих куточках світу. 

2004 
Багато велосипедів виграють змагання, но лише деякі роблять історію. Шоста перемога у Тур де Франс на велосипедах Трек. Особливість перемоги цього року в тому, що велосипеди були розроблені за допомогою програми PROJECT ONE. 

2005 
Cьома поспіль перемога на Тур де Франс за допомогою двох нових моделей велосипедів - ТТХ и Madonе SSLx.

2011                                                                                                                                                                                   Самостійна торгівельна марка Gary Fisher ліквідована й всі велосипеди що створюються Гарі Фішером тепер виробляються окремим модельним рядом Trek Gary Fisher Collection. Гарі мріє, Трек створює. 

2012                                                                                                                                                                                      

Перший у світі велосипед для даунхиллу (Downhill, DH) на карбоновій рамі - Trek Session 9.9! Цей байк приніс команді Trek World Racing перше місце на Кубку світа з гірського велосипеду (UCI Mountain Bike World Cup)

2013                                                                                                                                                                                          Самий легкий и самий швидкий! Trek Supefly и Trek Superfly SL - гірський велосипед з колесами 29" на карбоновій рамі. Рама хардтейлу Superfly SL важить лише 896 грам, а двухподвіс (full-suspension) - 1850 грам. Ці байки принесли команді Trek World Racing золото, срібло та бронзу на Чемпионаті світу з кросс-кантри.

2014                                                                                                                                                                                    

Серійний шосейний велосипед вагою всього в 4,8 кг. Так це Трек. Це Трек Емонд (Trek Emonda). Нова лінійка прийшла на заміну легендарним Trek Madone. Новітні технології власного виробництва рам з карбону дозволили Треку знов здивувати весь світ!

Зворотній зв`язок