Trek Marlin 5 2018 року

У класі велосипедів ціною близько $450 завжди спекотно, адже це та віртуальна планка, що відрізняє велосипед від робочого макету. До покупки велосипеда такого рівня завжди підходиш з калькулятором: то купити, тут замінити, це на апгрейд. Причому, не завжди маючи думку обладнати велосипед кращими компонентами, можна розумно заощадити, адже кожна наступна деталь дістанеться з націнкою. Чи не краще зі старту додати 50 баксів та забути компроміси?

Під апгрейдом ми маємо на увазі одностінні ободи Bontrager AT-550 — більше їх не буде. Починаючи з 2017 року, Trek переводить усі найнери початкового рівня на двостінні ободи Bontrager Connection на 32 спиці, що вирішує гостру для початківців проблему вісімок. Трансмісія представлена оновленим Турнеєм TY, у якому нарешті радикально змінився дизайн та стало чіткішим перемикання. Зміни також торкнулися й вилки — на Marlin 5 2018 модельного року дебютує бренд RST з вилкою Gila. Це прямий конкурент амортизатору SR Suntour XCT, який встановлюється на більшість усіх доступних велосипедів у світі.

В усьому іншому, це старий надійний Marlin, відомий своїм стабільним та передбачуваним керуванням. Комплектація велосипеда підібрана так, щоб утримати ціну на рівні близько $500. Marlin доводиться молодшим братом колишньому туристично-кантрійному універсалу X-Caliber першого покоління. Призначений для початківців, Marlin 5 давно пройшов випробування часом — його рама Alpha Silver з геометрією G2 від легендарного Гері Фішера здатна з честю витримувати удари долі, невміле та недбале ставлення.

На ходу Marlin охоче відповідає на активні команди з керма та у той же час чітко тримає задану траєкторію і не сіпається у поворотах. Не зважаючи на довжину колісної бази, радіус розвороту виходить досить маленький. У 90-градусних поворотах та S-подібних зв'язках відчувається, ніби сидиш прямо на задньому колесі, тобто, не виникає відчуття, ніби зад велосипеда зрізає кут, ліниво тягнучись мостом напівпричепа. Це можливо завдяки коротким заднім пір'ям — 438 мм для версії з колесами 27,5" (у ростовці 15,5 дюймів) та 445 мм для всіх ростовок найнера. Лише при прямолінійному русі асфальтом переднє колесо смикається у протилежну сторону на кожний штрих педалі вниз — до цього треба звикнути.

29-дюймові колеса перевалюються через будь-які перешкоди. У ситуаціях, де двадцять шості колеса вимагають уваги, найнер мовчки пролітає секвенцію перешкод та не напружує внутрішні резерви. Покришки Bontrager XR2 помірної зубатості забезпечують чудове зчеплення на будь-якому типі поверхні, окрім вологої трави та пухкої гліни, де зриваються у пробуксовку. Їхній м'який компаунд чудово тримає при швидкісному проходженні крутих поворотів, але на асфальті протектор достатньо швидко стирається. Мабуть, якщо велосипед буде використовуватись для ком'ютингу, є сенс поміркувати над покупкою дорожньої гуми.



До сезону 18 року дизайнери Trek підібрали два вбрання: сталево-сірий металік з чорними акцентами та вогняно-червоний глянець з білим лого. Укомплектований чорними матовими компонентами, велосипед виглядає досить брутально.

Скільки коштує? В Україні Trek Marlin 5 2018 модельного року коштує 13350 грн (на момент написання статті). За ці гроші покупець отримує надійну робочу машину, яка не потребує додаткових витрат на першочерговий апгрейд, що робить цікавішими і інші пропозиції від американського бренда у доступному сегменті. А з переходом моделі X-Caliber другого покоління на принципово новий рівень, з яким стратосфери сягнула його ціна, роль масового доступного велосипеда тепер повністю покладається на Marlin — ми вже писали у подробицях про це в огляді Marlin 4, та хочемо підкреслити: Marlin став кращим.

При копіюванні матеріалу обов'язкове пряме посилання на www.ukrbike.com.ua

 
Зворотній зв`язок