Велосипед Trek 2017 Fuel EX 9.9 29

Кращий з найкращих. Трейловий Trek Fuel Ex вже багато років поспіль є самим популярним байком серед любителів трейлового катання у різних частинах світу. Універсальний, комфортний, швидкий та безпечний Trek Fuel Ex - з таким другом можна їхати далеко, довго та весело! Версія на колесах 29" для тих, хто любить швидкість, або на колесах 27,5"+ для тих, хто любить технічні ділянки з численними перешкодами.

Фреймсет

Розміри 15.5, 17.5, 18.5, 19.5, 21.5
Рама OCLV Mountain Carbon (передній трикутник), задні пір`я - алюмінієві, ABP, вісь Boost148, обмежувач керма Knock Block, Full Floater, EVO link, конусова рульова труба Е2, Mino Link, внутр. проведення тросів/гідроліній Control Freak, захист нижньої труби Carbon Armor, каретка PF92, кріплення заспокоювача ISCG 05, G2 Geometry, ход 130 мм
Вилка Fox Factory 34 Float, 3-хпозиц. демпфер FIT4, конусова рульова труба Е2, Kashima Coat, вісь Boost110, геометрія G2 з оффсетом 51 мм, 130mm ход
Задній амортизатор Fox Factory Float EVOL, 3-хпозиційний демпфер RE:aktiv, покриття Kashima Coat, розроблений Trek Suspension Lab, 210x52.5mm

Колеса

Колеса DT Swiss XMC1200 Carbon, передня вісь - Boost110, задня - Boost148
Покришки Bontrager XR3 Team Issue, Tubeless Ready, 120tpi, арамідовий корд, 29x2.40"

Ходова

Шифтери SRAM XX1 Eagle, 12 шв.
П.перемикач Not called out in spec
З.перемикач SRAM XX1 Eagle, Roller Bearing Clutch
Система SRAM XX1 Eagle, 34T Direct Mount X-Sync
Касета SRAM XG-1295, 10-50, 12 шв.

Компоненти

Гальма дискові гідравличні SRAM Guide Ultimate
Сідло Bontrager Evoke RXL, рейки Carbon
Підсідельний штир Bontrager Drop Line 125, внутр. проведення гідролінії , 31.6 мм
Винос Bontrager Line Pro, Knock Block, 35 мм, без підйому
Кермо Bontrager Line Pro, OCLV Carbon, 35 мм, підйом 15 мм, ширина 750 мм
Вага 17.5" - 11.34 кг, фактична вага може відрізнятись від зазначеної.

Примітка 1. Виробник залишає за собою права змінити комплектацію без попередження.
Примітка 2. Ціна може бути змінена без попередження.

Коментарі


ОтменитьДодати коментар

Зворотній зв`язок